Project omschrijving

Meer herkenbaarheid en gasten!

Meer
herkenning
en gasten!

“Creatief zijn in social media en meedenken in het bedrijf…daar heb ik Hithunters voor.”
– Eigenaresse Richanne

Een van onze eerste opdrachtgevers, Eethuys ‘t Akkertje in Geffen. Elk kwartaal spreken we met eigenaresse Richanne af voor een brainstorm en foto/videomoment. Zo blijven we elk seizoen up to date met beeld en bericht. Het mooie hiervan is dat onze input ook echt gewaardeerd en geimplementeerd wordt in de dagelijkse bedrijfsvoering. Iets wat wederzijds respect en vooral ook resultaat oplevert. Meer gasten, meer ‘buurt’ in het dorp en betrokken personeel.

Hit!

De uitdaging? Betrokkenheid creëren en meer gasten naar zaal, eethuys en cafetaria trekken.

Naast de lokaal bekende friettent van ‘t Akkertje hebben ze ook een prachtige zaal met achterterras voor besloten partijen. Een ruimte die voor de omgeving niet bekend was en waar sinds onze input veel meer vraag naar is. In het Eethuys brengen we de beroemde burgers en high tea’s onder de aandacht bij zowel bekende doelgroepen als bij nieuwe onbekende doelgroepen. Dit zorgt voor een steeds grotere fanbase op social media en natuurlijk ook in de zaak.

De uitdaging? Betrokkenheid creëren en meer gasten naar zaal, eethuys en cafetaria trekken.

HIT IT