Project omschrijving

Meer gasten, vollere events, HIT!

Meer gasten, vollere events, HIT!

Slide

“Wij focussen ons op offline gastvrijheid, Hithunters vertaald dit naar social media en website.”
– Eigenaar Luuk van Heereveld

Begin 2017 kenmerkte de start van een samenwerking met Eetcafé De Notaris in Schaijk. Sindsdien verzorgen we voor dit gezellige borrelcafé van alles op het gebied van Social Media en webontwikkeling. Zo hebben we een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld maar ook zorgen we dat alle food events, nieuwe gerechten, vacatures en andere nieuwtjes online vertegenwoordigd worden. Het team kan zich hierdoor focussen op gastvrijheid offline!

Horeca vacatures vullen in een markt die overloopt is een van onze uitdagingen.

De Notaris heeft een laag verloop maar wanneer er een functie gevuld moet worden springen wij bij. Samen met De Notaris bedenken we video’s, teksten, foto’s en meer content om deze gave functie in de picture te zetten. Kanalen die we hiervoor gebruiken zijn Facebook, Instagram, Google Adwords, Indeed vacature marketing en vervolgens remarketing advertenties. Naast sporadische spoedjes wat betreft vacature invullen, werken we ook structureel aan het werkgeversimago. Dit doen we met remarketing advertenties voor iedereen die de vacature webpagina van De Notaris heeft bezocht. Deze webbezoekers serveren we daarna op social media nog een vijftal weetjes of andere gave content over De Notaris. Dit zorgt voor een natuurlijke aanwas van personeel wat het aantal vacatures met spoed flink verkleind.

Het werkgeversimago verbeteren = meer personeel aanwas en minder verloop.

HIT IT